Slíbili jste si, že už konečně zatočíte se svými kily navíc, ale pořád se nemůžete dostat k tomu, abyste začali? Možná jen nevíte, jak vlastně začít.

Tipy pro správné hubnutí – co musíte udělat, aby se to konečně povedlo

Už nesčetněkrát jste se chtěli pustit do hubnutí, chvíli jste to vydrželi a pak se něco pokazilo? Možná jste ztratili chuť nebo motivaci, možná jste jen na to šli špatně. Zapomeňte na všechny nesmyslné diety, které se pouze tváří, že vám skutečně pomohou. Pokud chcete opravdu shodit přebytečná kila a už opravdu napořád, musíte na to jít pomalu a hlavně se z toho nesmíte zbláznit. Jak tedy na to, aby to mělo skutečně smysl?

Tyhle zásady si dobře zapamatujte!

Ptáte se, jak zhubnout bmikalkulacka.cz a už znovu nepřibrat? Možná vás překvapí, že naše rady vám nebudou diktovat, co nesmíte jíst nebo co naopak jíst určitě musíte. Všechno, ale úplně všechno začíná v hlavě, proto si dobře pro začátek rozmyslete, zda do toho vážně chcete jít. Pokud ano, zkuste si stanovit cíl, ale určitě ne příliš přehnaný cíl, který by vás nakonec jen demotivoval. Musíte vidět výsledky, které vás nakopnou k tomu, pokračovat dál. Jestliže budete přehnaně kritičtí k sobě a svému tělu, nedočkáte se kýženého výsledku nikdy. Pro začátek jste udělali velký krok a co dál?

pexels-photo-4210813

Nespěchejte!

Opravdu se nevyplatí spěchat, takže začínejte krůček po krůčku a nesnažte se skákat mílovými kroky vpřed. Pokud jste milovníky jídla, zkuste si z každé oblíbené a nezdravé porce smaženého jídla odebrat něco. Může to být jen tatarka nebo dresink, později už odeberte i hranolky a nahraďte je zeleninou, i ten smažený řízek nakonec můžete vyměnit na plátek přírodně opečeného masa a k zelenině si přidat pár uvařených brambor. Lépe si tak zvyknete na změny a na zdravější stravu. Nakonec vám to bude jistě i chutnat. Když nezdravý talíř vyměníte za ten zdravý hned, může vám to činit mnohem větší potíže a nakonec stejně neodoláte, řízek slupnete a na dietu se vykašlete.

pexels-photo-1458671

Myslete pozitivně a neustále se odměňujte za své výsledky – ovšem neodměňujte se jídlem. Kupte si něco malého na sebe, dopřejte si zážitek nebo si pořiďte něco do domácnosti. Určitě je mnoho maličkostí, které vás těší. Pak přestanete myslet i na to, že se vlastně v jídle omezujete.

Nezapomínejte ani na pitný režim a pohyb – bez nich byste se také neobešli. Výsledky přijdou a vy budete konečně tam, kde jste chtěli celou dobu být, ale v klidu a bez stresu.